Wednesday, July 27, 2011

Orang tak berperi kemanusiaan laaa..!!!



Hari ni aku belajar sesuatu dari mata aku sendiri. Aku kesian tengok kucing comel yang diabaikan tuannye sendiri. Sedehhh.. kucing tu comel. Bulu die gebu lembut macam kucing siam. Tapi tuan die kurung die, tak bagi makan, sampaikan kucing tu sakit cirit birit. Habis satu badan kucing tu bergelumang dengan taik die sendiri. Mana penjagaan tuan die ni. Ceh..kesian betol la manusia cmni. Pasal kesian punya pasal + sayang dengan kucing tu, aku ambik tanpa pengetahuan tuan die, pastu aku bagi makan. Sungguh2 die makan. Seronok pulak aku tengok.. comel..bulu hitam lembut, bawah die putih..kaki die puteh macam pakai stokin. Tapi aku tak berani nak mandikan die sebab kucing tu demam. jadi aku biarkan je die busuk camtu sampai die pulih. nanti kalau dah pulih, baru aku mandikan die..aku rela tgok manusia demam dari tengok kucing sakit.. Kesiaannn..